REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIADÓW
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Orła Białego w Rudzie Wielkiej
1. Miejscem spożywania posiłków przygotowanych dla uczniów, dzieci przedszkolnych i nauczycieli jest stołówka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Orła Białego w Rudzie Wielkiej. Szkoła nie prowadzi sprzedaży posiłków na wynos.
2. Do korzystania z posiłków w stołówce uprawnieni są:
a) uczniowie i nauczyciele wnoszący opłaty indywidualnie,
b) uczniowie których dożywianie dofinansowuje Ośrodek Pomocy Społecznej w Wierzbicy,
c) uczniowie których dożywianie dofinansowują inne Ośrodki Pomocy Społecznej,
3. Zapisy na obiady przyjmowane są na podstawie KARTY ZGŁOSZENIA (u intendenta)
4. Obiady wydawane są w godzinach 11.15 do 13.10 (szkoła i przedszkole, dokładne godz wypisane na tablicy ogłoszeń)
5. Harmonogram korzystania z obiadów przez uczniów poszczególnych klas jest ustalany zgodnie z planem zajęć i przekazywany przez wychowawców rodzicom uczniów.
6. Miesięczna opłata za obiady naliczana jest z góry za cały miesiąc (dni robocze).
7. Wpłaty za obiady należy dokonywać na konto bankowe
B.S Wierzbica 94 9132 0001 0000 9091 2000 0010
do dnia 15 -tego każdego miesiąca z dopiskiem w tytule imię i nazwisko,miesiąc, klasa.
8. Z obiadów korzysta tylko osoba, która ma opłacone posiłki w terminie, zgodnie
z regulaminem korzystania z obiadów.
W przypadku nieuiszczenia opłaty za dany miesiąc w terminie uczeń zostanie wykreślony
z listy uczniów korzystających z obiadów.
- 9. Odwołanie obiadów należy zgłosić w dzień nieobecności ucznia do godziny 8.00 (lub dzień wcześniej).
do godz. 8.00 , telefonicznie do intendenta pod nr tel. 48 312 14 57
Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie i po godz. 8.00 nie podlegają odpisowi.
10. W przypadku planowanej nieobecności w szkole (np. wycieczka, zawody, zielone szkoły
i inne, które organizuje szkoła) wychowawcy zgłaszają ten fakt przynajmniej 5 dni wcześniej do intendenta placówki.
Niezgłoszenie w terminie nieobecności dziecka spowoduje naliczenie należności za obiady.
11. Całkowitą rezygnację korzystania z obiadów należy zgłosić pisemnie do intendenta placówki
najpóźniej z tygodniowym wyprzedzeniem poprzedzającym następny miesiąc zgodnie z kartą rezygnacji.
12. Na tablicy ogłoszeń przed stołówką jest wywieszany jadłospis dekadowy z wykazem alergenów.
13. Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom niespożywającym posiłków, w tym również rodzicom uczniów.
14. Uczniowie korzystający ze stołówki zobowiązani są do pozostawienia kurtek i plecaków
w szafkach szkolnych.
15. Podczas pobytu na stołówce uczniowie zachowują się kulturalnie, nadzór nad
uczniami sprawuje pracownik dyżurujący zgodnie z harmonogramem.
16. Po spożytym posiłku naczynia NALEŻY ODSTAWIĆ W WYZNACZONE MIEJSCE.
17. Powyższy regulamin wchodzi w życie od 02.09.2024r.