Regulamin korzystania z obiadów

REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIADÓW

w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Orła Białego w Rudzie Wielkiej

1. Miejscem spożywania posiłków przygotowanych dla uczniów, dzieci przedszkolnych i nauczycieli jest stołówka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Orła Białego w Rudzie Wielkiej. Szkoła nie prowadzi sprzedaży posiłków na wynos.

2. Do korzystania z posiłków w stołówce uprawnieni są:

a) uczniowie i nauczyciele wnoszący opłaty indywidualnie,

b) uczniowie których dożywianie dofinansowuje Ośrodek Pomocy Społecznej w Wierzbicy,

c) uczniowie których dożywianie dofinansowują inne Ośrodki Pomocy Społecznej,

3. Zapisy na obiady przyjmowane są na podstawie KARTY ZGŁOSZENIA (u intendenta)

4. Obiady wydawane są w godzinach 11.15 do 13.10 (szkoła i przedszkole, dokładne godz wypisane na tablicy ogłoszeń)

5. Harmonogram korzystania z obiadów przez uczniów poszczególnych klas jest ustalany zgodnie z planem zajęć i przekazywany przez wychowawców rodzicom uczniów.

6. Miesięczna opłata za obiady naliczana jest z góry za cały miesiąc (dni robocze).

7. Wpłaty za obiady należy dokonywać na konto bankowe

B.S Wierzbica 94 9132 0001 0000 9091 2000 0010

do dnia 15 -tego każdego miesiąca z dopiskiem w tytule imię i nazwisko,miesiąc, klasa.

8. Z obiadów korzysta tylko osoba, która ma opłacone posiłki w terminie, zgodnie

z regulaminem korzystania z obiadów.

W przypadku nieuiszczenia opłaty za dany miesiąc w terminie uczeń zostanie wykreślony

z listy uczniów korzystających z obiadów.

  1. 9. Odwołanie obiadów należy zgłosić w dzień nieobecności ucznia do godziny 8.00 (lub dzień wcześniej).

do godz. 8.00 , telefonicznie do intendenta pod nr tel. 48 312 14 57

Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie i po godz. 8.00 nie podlegają odpisowi.

10. W przypadku planowanej nieobecności w szkole (np. wycieczka, zawody, zielone szkoły

i inne, które organizuje szkoła) wychowawcy zgłaszają ten fakt przynajmniej 5 dni wcześniej do intendenta placówki.

Niezgłoszenie w terminie nieobecności dziecka spowoduje naliczenie należności za obiady.

11. Całkowitą rezygnację korzystania z obiadów należy zgłosić pisemnie do intendenta placówki

najpóźniej z tygodniowym wyprzedzeniem poprzedzającym następny miesiąc zgodnie z kartą rezygnacji.

12. Na tablicy ogłoszeń przed stołówką jest wywieszany jadłospis dekadowy z wykazem alergenów.

13. Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniach stołówki osobom niespożywającym posiłków, w tym również rodzicom uczniów.

14. Uczniowie korzystający ze stołówki zobowiązani są do pozostawienia kurtek i plecaków

w szafkach szkolnych.

15. Podczas pobytu na stołówce uczniowie zachowują się kulturalnie, nadzór nad

uczniami sprawuje pracownik dyżurujący zgodnie z harmonogramem.

16. Po spożytym posiłku naczynia NALEŻY ODSTAWIĆ W WYZNACZONE MIEJSCE.

17. Powyższy regulamin wchodzi w życie od 02.09.2024r.

Skip to content