Publiczna Szkoła Podstawowa w Rudzie Wielkiej

  • Home
  • Strona główna
  • Dyrekcja
  • PSP
    • Procedury Bezpieczeństwa
    • Aktualności PSP
    • Kadra
    • Pedagog szkolny
    • Logopeda
    • Dokumenty szkolne
    • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
    • Ocenianie uczniów
    • Regulamin oceny zachowania
    • Zasady usprawiedliwiania nieobecności
    • Warunki korzystania przez uczniów z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie szkoły
    • Rada Rodziców
    • Ewaluacja wewnętrzna
    • Rekrutacja 2022/2023
    • Skrzynka Zaufania
    • Wychowanie Fizyczne
  • RODO
    • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
    • Wyznaczenie IOD
  • Prace uczniów
    • Prace plastyczne
    • Projekty z języka angielskiego
  • Deklaracja dostepności
  • Archiwum
    • Aktualności
    • Kadra
    • Pedagog szkolny
    • Dokumenty szkolne
    • Ocenianie uczniów
    • Regulamin oceny zachowania
    • Zasady usprawiedliwiania nieobecności
    • Warunki korzystania przez uczniów z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie szkoły
    • Szkolny Klub Wolontariusza
    • Nasze działania
    • Projekt Edukacyjny
    • Aktualności
    • Wyniki egzaminu gimnazjalnego
    • Ewaluacja wewnętrzna

Deklaracja dostepności

Deklaracja dostępności Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej

Publiczna Szkoła Podstawowa w Rudzie Wielkiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej.

  • Data publikacji strony internetowej: 2015-01-26
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-30

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • audiodeskrypcja mediów,
  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych,
  • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi

Wyłączenia

  • multimedia opublikowane przed dniem 23 września 2020r.
  • mapy

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-23

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Magdalena Gołębiowska.
  • E-mail: Magdalena.Golebiowska@zsrudawielka.edu.pl
  • Telefon: 486182437

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Wielkiej
  • Adres: Ruda Wielka ul. Radomska 10
    26-680 Wierzbica
  • E-mail: psp@zsrudawielka.edu.pl
  • Telefon: 486182437

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Dostęność wejścia

  • Lokalizacja szkoły z dala od ciągów komunikacyjnych, gwarantuje pobyt w szkole  „ponad smogiem”, pozwala, że podczas gier na boisku szkolnym i placu zabaw dzieci i uczniowie oddychają zapachem drzew rosnących wokół boiska szkolnego.
  • Budynek posiada jedno wejście główne usytuowane od ul. Radomskiej. Do budynku prowadzą główne drzwi wejściowe. Wejście niedostępne jest dla rodziców ze względu na zagrożenie epidemiczne.
  • Wejście z tyłu szkoły przeznaczone jest dla przedszkola, które znajduję się w tym samym budynku.

Dostępność korytarzy i schodów

  • W budynku na każdym piętrze znajduje się korytarz.
  • Z budynku szkoły i przedszkola jest 4 wyjśćia ewakuacyjne.
  • Drogi ewakuacyjne wewnątrz budynku są oznakowane.
  • Wewnetrzne klatki schodowe zapewniają dostęp do wszystkich kondygnacji budynku. Korytarze w budynku szkoły mają szerokość min. 2 m, co umożliwia bezproblemowe wymijanie się osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi wejściowe do sali gimnastycznej są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego.
  • Na parterze budynku znajduje się toaleta dla interesantów, która nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Pomoc i bezpieczeństwo

  • Osobami oddelegowanymi do pomocy przy wejściu osób niepełnosprawnych do budynku są pracownicy obsługi
  • W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki urzędu istnieje możliwość poproszenia pracowników obsługi o pomoc.
  • Parking samochodowy znajduje się przy drodze dojazdowej od strony ul. Radomskiej.
  • Obiekty szkolne są całodobowo chronione przez zewnętrzny monitoring wizyjny i alarm.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Ułatwienia

Narzędzie ułatwień dostępu: widoczny obrazek w prawym górnym rogu witryny, a w nim:

  • możliwość powiększenia liter
  • możliwość zmiany czcionki na bardziej czytelną
  • podkreślane linki
  • skala szarości
  • skróty klawiaturowe
  • strona jest responsywna

Inne informacje i oświadczenia

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich

Podręczniki na rok szkolny 2021/2022

Wykaz podręczników:

  • Klasa I
  • Klasa II
  • Klasa III
  • Klasa IV
  • Klasa V
  • Klasa VI
  • Klasa VII
  • Klasa VIII
  •  

    Instrukcja logowania do dziennika elektronicznego LIBRUS

    Instrukcja

    Dzielnicowi

    mł. asp. Paweł Pawlina tel. 506158239

    mł. asp. Łukasz Nowak tel. 696497045

    Niezwykła lekcja online

    Szanty 2016



    PG


    PSP

    Nasze strony

    • Strona główna
    • Dyrekcja
    • PSP
      • Procedury Bezpieczeństwa
      • Aktualności PSP
      • Kadra
      • Pedagog szkolny
      • Logopeda
      • Dokumenty szkolne
      • Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
      • Ocenianie uczniów
      • Regulamin oceny zachowania
      • Zasady usprawiedliwiania nieobecności
      • Warunki korzystania przez uczniów z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie szkoły
      • Rada Rodziców
      • Ewaluacja wewnętrzna
      • Rekrutacja 2022/2023
      • Skrzynka Zaufania
      • Wychowanie Fizyczne
    • RODO
      • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
      • Wyznaczenie IOD
    • Prace uczniów
      • Prace plastyczne
      • Projekty z języka angielskiego
    • Deklaracja dostepności
    • Archiwum
      • Aktualności
      • Kadra
      • Pedagog szkolny
      • Dokumenty szkolne
      • Ocenianie uczniów
      • Regulamin oceny zachowania
      • Zasady usprawiedliwiania nieobecności
      • Warunki korzystania przez uczniów z telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych na terenie szkoły
      • Szkolny Klub Wolontariusza
      • Nasze działania
      • Projekt Edukacyjny
      • Aktualności
      • Wyniki egzaminu gimnazjalnego
      • Ewaluacja wewnętrzna

    Kalendarz

    maj 2022
    P W Ś C P S N
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
    « kw.    

    Najnowsze wpisy

    • Wycieczka do Łodzi
    • Wycieczka w Góry Świętokrzyskie
    • ZAUŁEK KULTURY 2022 – Dzień Polskiej Niezapominajki
    • Sukces w konkursie wiedzowym
    • KONKURS RECYTATORSKI

    Archiwa

    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • październik 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • czerwiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • sierpień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • maj 2020
    • kwiecień 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • wrzesień 2019
    • sierpień 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • styczeń 2019
    • grudzień 2018
    • listopad 2018
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018
    • grudzień 2017
    • listopad 2017
    • październik 2017
    • sierpień 2017
    • lipiec 2017
    • czerwiec 2017
    • maj 2017
    • kwiecień 2017
    • marzec 2017
    • luty 2017
    • styczeń 2017
    • grudzień 2016
    • listopad 2016
    • październik 2016
    • wrzesień 2016
    • sierpień 2016
    • lipiec 2016
    • czerwiec 2016
    • maj 2016
    • marzec 2016
    • luty 2016
    • styczeń 2016
    • grudzień 2015
    • listopad 2015
    • październik 2015
    • wrzesień 2015
    • sierpień 2015
    • czerwiec 2015
    • maj 2015
    • kwiecień 2015
    • styczeń 2015
    CyberChimps ©2022